February 13, 2012

Fesyen???...apa kataku

FESYEN memang tak akan lari dari manusia...
orang lelaki sekarang pun dah reti fesyen2 tau...
tapi kebiasaannya yang OVER telebih nye..kaum hawa la kan...heeee <3

Aku? fesyen...hemmm...suka jugak lah..
sebab adatlah pompuan suka pada kecantikan...
cantik ke aku? xla..biasa2 je..tapi sedap la mata memandang...*abaikan kepujian kesendirian..*
Tapi yang paling penting...aku suka colours..warna warni..
kadang2 rumate aku tegur...xberapa masuk dengan baju...tudung ke..
kesah ape aku...asalkan di mata ku nmpak cntik..
nak berfesyen mesti berani..heeee
(tapi berani bertempat la...bukan seksi meksi))

Terikut dengan mama kot..dia kn cikgu..
walaweiiiii.....baju berlambak2..rase mcm tiap minggu pasti ade baju baru..
baju kurung la...ape lagi..baju uniform seorg cikgu kan..

aku? xreti sgt berfesyen..
biase2 je..tp kategori makdatin melawa jugak la...huhu..
tapi beli baju ikut kemampuan..tengok pada diri..
kadang2 aku pelik, tgk org pakai selendang bebelit2 ni..
aku mmg xkn pakai la..
bukan ape, terlalu serabut...
tapi setakat yg mcm kawan2 aku pakai, aku ok je...
sebab nmpak biasa...ni yg mcm pokok krismas da aku tgk..
dgn sggul tinggi, aksesori melampau2..
bersederhana kan lg cantik...kan kan

aku melawa jugak, tp xdela smpai beli ratus2..
hello bhai, duit bukan boleh di cop2..
bukan boleh tarik2 kt pokok...
aku kalau mmbeli pon, bende2 yg murah2 je..
aslkn nmpak cntik n selesa aku pakai...

my feveret fesyen???
aku suka pakai jeans/slack...blouse/tshirt...tudung (bawal/awning)
tadaaa...siap..xpyh heavy2 ala model plak kn..
sebenarnya org yg cantik..klu pakai ape pon...cntik je..
tp cuba org yg xbape nk lawa mcm aku ni pkai..erk!
something wrong somewhere rasenye..kn

tapi ramai kate aku dressing mcm mak org...
well, mmg aku suka dressing bg nmpk sopan, cntik, n matang..
jalan pun rase confident je...

apa yg aku xsuka???
pakaian sukan...seriously i tell u...paling xsuka pakaian sukan
klu dkt uum, baju ko k...i tell u,,,,nmpak mcm buruk sgt k...
dhla ko k seni khat...bosannyeee...
mmg aku suka seni2 ni..tp dpt ustaz yg skema...
terus xdak mood.....ooiii xbaik mngutuk..
tapi betol la..sgt serius...alim..xwat lawak apa pun...
xsesuai dgn jiwa aku yg suka lawak2 ni.huhu....

*ok sebenarnye entri ni dibuat sebab bosan sgt, kebetulan mencari baju dinner...tp duit en.somi xmsuk2 lg..huhu*
k lah..aku nk siap2..*goreng ikan je pun*..huhu
sebelum big boss balik..

yeay..petang ni nk buat puding...tudiaaa....cik haida mood rajin mai dah...hehehe





No comments:

Post a Comment

meh..jangan segan jangan malu..buat macam rumah sendiri